Sunday, January 8, 2012

A Relaxing Sunday


I'm lazy today, slept long, and plan do to kind of nothing today. I just want to relax, have a cup of tea and read a good book - and that's what I'm doing right now. 
I decided on some black tea (Twinings English Breakfast), cooked with a cinnamon stick and some honey. As for reading, I chose Patricia Cornwell's "De Brandhaard" in Dutch, the original title is "Point of Origin".

Vandaag ben ik lui. Ik heb lang geslapen en zal niets doen behalve lekker relaxen, een kopje thee drinken en een goed boek lezen - en dat doe ik nu.
Ik heb zwarte thee (Twinings English Brekfast) met een kaneelpijp en wat hoening gekookt en ik lees "De Brandhaard" van Patricia Cornwell.

I wish you all a relaxed Sunday!
Ik wens jullie een ontspannende zondag!

No comments:

Post a Comment